Maria Carme Civit Chervet i Montserrat Civit Chervet

Foto més marc de cartró → 17,3 x 17 cm

• Tècnica: Fotografia analògica b/n

• Càmera: desconeguda

• Estat de conservació: Bo, tot i que el marc de cartró presenta alguna pintada i taca pròpies del pas del temps.

• Context: A la foto surten la Carme Civit i la seva cosina M. Rosa March. Es tracta d'una fotografia escolar. L'estudi que la va realitzar era de València i l'escola estava a Tarragona. Aquest estudi es desplaçaven per diferents comunitats per realitzar la mateixa tasca. Sembla ser que eren afins al règim i per això els atorgaven aquests encàrrecs per tota Espanya.

Foto 2

La garba.:

«Manat d'espigues amb les seves tiges lligades amb vencills.
Nou manats = una gavella
Quatre gavelles = una garba

La foto presenta una imatge molt bucòlica, lluny de la realitat, abans la feina era molt feixuga (calor, molta força, molt de temps per fer una tasca,...)
Homenatjar als nostres avantpassats ,valorant l'esforç que suposaven les feines del camp, en un temps on no es disposava de grans tecnologies.»